Головна Мій профіль Реєстрація Вихід Вхід RSS

Центр дитячої та юнацької творчості ім.В.Гнаровської м.Вільнянська

Новини Контакти Пошук Карта сайту Про нас
Вітаємо Вас Гость
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Поиск
Мини-чат
Календарь
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архив записей

Виховна робота

Положення про роботу з обдарованими вихованцями у ЦДЮТ Додається

Обдаровані діти. Форма, методи організації роботи Додається

 

Місія виховної системи: формування компетентної особистості, орієнтованої на досягнення успіху в різних сферах діяльності.

 

Головна мета виховної системи: створення сприятливих умов для повноцінного морального, психічного, духовного, фізичного розвитку дітей, становлення творчої особистості, свідомого громадянина України.

 

Основними завданнями виховної системи є:

  • збереження морального, фізичного і психічного здоров’я вихованців;
  • формування здорового способу життя вихованців;
  • формування національної свідомості, розвиток почуття національної гідності, самоповаги;
  • сприяння становлення активної життєвої позиції громадян щодо реалізації цінностей демократії в Україні;
  • створення умов для набуття вихованцями досвіду громадянських ідей;
  • посилення ролі сім’ї у вихованні духовної, життєво компетентної особи.

Концепція виховної системи:
  • забезпечення комфортних умов для розвитку творчих здібностей вихованців, реалізація їхніх природних  здібностей, прагнення і здатність до духовного зростання;
  • безперервність розвитку особистості;
  • виховання національної свідомості та патріотизму;
  • формування основ культури спілкування та побудови міжособистісних стосунків;
  • створення оптимальних умов для самовиховання;
  • інтеграція виховного впливу, орієнтація на загальнолюдські цінності як основу виховного процесу.

Основні принципи виховання:
  • принципи гуманізації;
  • принципи безперервності, наступності та інтеграції;
  • принцип реалізації індивідуальних здібностей особистості шляхом залучення до колективної творчої діяльності;
  • принцип ігрової діяльності як провідної у сфері дозвілля вихованців;
  • принцип природо відповідності (врахування вікових особливостей) та культуро відповідності (забезпечення культурної спадкоємності поколінь).

Основні принципи побудови виховної системи:
  • духовна насиченість життєдіяльності дітей у ЦДЮТ; виховання особистості неможливе без виховання емоцій та естетичної свідомості;
  • комфортність кожного вихованця та дорослого;
  • особистість вихованця – головна цінність;
  • виховувати – навчаючи;
  • творчість керівника гуртка – найважливіша ознака педагогічної культури;
  • співпраця дітей та дорослих.

Зміст виховної діяльності
Модернізація змісту виховання в закладі ґрунтується на врахуванні позитивних надбань педагогічного колективу і водночас передбачає істотні зміни, зумовлені сучасними тенденціями суспільного розвитку. Зміст виховання в Центрі оновлюється цілісно з урахуванням таких пріоритетів:
  • виховання життєво компетентної особистості;
  • індивідуалізація навчання та виховання;
  • гуманізація всієї сфери виховання.

Основні форми виховання:
  • інформаційно-масові (дискусії, диспути, ринги, свята, співпраця з районними масовими засобами інформації, діючий стенд ЦДЮТ);
  • інтелектуальні (КВК , фестивалі, турніри, ігри, заходи в клубі «Юність»);
  • діяльнісно-практичні групові (екскурсії, свята, ярмарки, народні , обрядові свята , огляди, конкурси);
  • діалогічні (бесіди, ток-шоу, зустрічі з фахівцями);
  • індивідуальні (творчі завдання, звіти, персональні  концерти, фестиваль Центру «Я – творча особистість»);
  • наочні (персональні виставки, виставки дитячої творчості, тематичні стенди, конкурси газет, малюнків, виробів, відкриття магазину «Від дитячого серця»);
  • інтерактивні (робота в творчих групах , методика КТС при підготовці масових заходів, робота в літньому таборі).

Основні форми виховної роботи залежать від змісту та завдань, вікових характеристик вихованців. У Центрі запроваджена робота за проектами і програмами, які забезпечують оптимальне співробітництво керівників, вихованців і батьків.

 

Виховні інваріанти у розвитку особистості:

  • формування у вихованця здібності й бажання усвідомлювати себе як особистість;
  • культивування у вихованця цінності іншої людини;
  • утвердження педагогом позитивної особистісної сутності вихованців як альтернатива аналізу , що викриває його негативні риси;
  • використання «ефекту генерації» у виховному процесі;
  • культивування у вихованця досвіду свободи приймати особистісні рішення;
  • переживання вихованцем величної краси вчинку;
  • відповідальність образу «Я» вихованця результатом своєї поведінки;
  • ціннісно-смислова спрямованість предметної діяльності особистості;
  • від «Я» фізичного до «Я» духовного;
  • запобігання критичним ситуаціям у виховному процесі;
  • колектив як чинник унікальної ситуації виховання особистості;
  • задоволення потреби вихованця в особистісній безпеці.

Виховні програми і проекти Центру:
  • «Самоврядування» (програма);
  • «Даруємо добро рідному місту»(проект);
  • сюжетно-рольові програми літнього табору;
  • «Вивчення культури та традицій Запорізького краю в рамках вокального, театрального та хореографічного жанрів» (проект);
  • «Національно-патріотичне виховання підлітків – основа виховного процесу ЦДЮТ» (проект клубу «Юність»);
  • «Вирішуй, поки молодий» ( проект для вихованців основного та вищого рівнів навчання).
Програми і проекти спрямовані на набуття вихованцями нових знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, залучення вихованців , педагогів , батьків до творчої , колективної діяльності. Програми , здійснювані сьогодні з ініціативи педагогів та вихованців можна розглядати як провісників нової якості навчально-виховного процесу в Центрі . 

Модель випускника ЦДЮТ

Провідною метою сучасної системи освіти в Україні є виховання всебічно розвиненої, соціально мобільної, життєво компетентної людини, здатної до самовдосконалення впродовж життя. Робота над розвитком життєвих компетентностей особистості в Центрі має комплексний характер. Успішна особистість випускника ЦДЮТ, за визначенням колективу закладу, має володіти наступними компетентностями:

  • соціальною;
  • пізнавальною;
  • загальнокультурною;
  • компетентністю продуктивної творчої діяльності;
  • комунікативною;
  • здоров’язберігаючою;
  • самоосвітньою.    
Участник конкурса
конкурс сайтов
Наші досягнення
Цікаві банери

 Вольнянск - все новости Вольнянского района

Зростайка - всё для детей и родителей

Детский портал «СОЛНЫШКО»

"Весела Абетка" — Для дітей України

Сайти
  • Міністерство освіти і науки України
  • Запорізька обласна державна адміністрація
  • Відділ освіти, молоді та спорту Вільнянської РДА
  • Позашкілля Запорізького краю
  • ЗапоВікі «wiki.ciit.zp.ua»
  • ЗОЦ "Грани"
  • Інститут обдарованої дитини
  • Освітній портал
  • Методичний портал видавництва "Шкільний світ"
  • Відеожурнал "Вольнянский край"
  • Ми в соц. мережах
  • Вконтакте
  • Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтов - uCoz